kattjävel!

R

Rallebralle

...nu har han pissat igen.......... :crazy:,dock på en handduk..*phu*

Det e liksom ständig kamp,min vilja mot hans strilande.... :crazy:
 
Har du provat att lägga ut torrfoder där han brukar pinka..? Det gjorde jag när mina skvätte inne hela tiden, dom pissade i sängen också...mindre kul !!
Jag la ut torrfoder lite här och där och dom slutade rätt snart...dom vill ju inte pinka där dom ska äta.
Sen när jag kastrerade dom så försvann det helt...dom har inte gjort en liten skvätt på flera år nu
 
Min kattjej gör sådär. Kissar där det passar henne. Ibland på lådan, men oftast i något hörn, i tidningsinsamlingen, på orgontidningen, på kläderna, mm. :mad: Ska beställa tid för kastrering i veckan, kanske hon lägger av då? :idea:
 
det r ju liksom mer regel än undantag att en hane i avel sprayar..... :smirk:
så jag får stå ut,tills han har gjort sitt i aveln!

ville bara gnälla lite.
han går på p-spruta men det hjälper föga.
 
Hanar gör det ju för att markera..... :crazy:

han gör det jämt numera om han har varit på parning hos nå´n snygg brutta. :smirk:
 
de gör de ju oftast,hade dock en hane som pinkade inne i ett o ett halvt år....han blev kastrat nr han var 8 månader,efter det fick han gå på antidepressiva medel,det hjälpte dock inte.... :crazy:

han valde jag att ta bort då kattpiss är bland det äckligaste jag vet :smirk:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 596
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
515
Senast: gulan
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 697
Senast: lingonben
·
  • Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
375
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp