Kattlådor

Sv: Kattlådor

I hallen, fast inte i vanliga entren utan den hallen vars dörr går ut till baksidan och stallet så det är bara vi som bor här som använder den utgången.
 
Sv: Kattlådor

I köket.

Nu använder de aldrig (mer korrekt 1 - 2 gånger om året p.g.a. olyckliga omständigheter) kattlådan inne och att den är i köket beror på att det är det stället katterna oftast är när de är inne och att de kan med lite otur bli instängda där ett tag och då inte kunna komma ut via kattluckan.


För att lugna alla som är rädda för kattskit i trädgården så har jag några 100 meter till närmsta granne och katterna har flera bra toaplatser på egna tomten som de använder.
 
Sv: Kattlådor

Hrm... :o

En i köket, en vid matplatsen, en i tv-rummet, en i gästrummet, en i källaren och tre i extrarummet.
 
Sv: Kattlådor

Hur många katter har du?

För tillfället har jag sex st. Två stycken passar jag bara. Det blev så många när mina två ungkatter kom och var dåliga i magarna vilket gjorde att jag efter ett tag hade fyra katter med kassa magar. Ville försäkra mig om att de alltid skulle ha nära till nån toa. Sen när de blev bra i magarna vågade jag inte ta bort nån.
 
Sv: Kattlådor

En i ett rummen på övervåningen, för att inte hundarna ska komma åt den.
 
Sv: Kattlådor

I vardagsrummet faktiskt. Dom ska byggas in i skåp, men tyvärr har jag dåligt med plats. Badrummet finns, men jag vill inte ha lådorna där, så det är vardagsrummet som gäller :)
 
Sv: Kattlådor

I köket har vi en kattlåda, på två katter. Dock är det sällan de använder den, men oftare nu på vintern.
 
Sv: Kattlådor

Just nu har jag bara 1 i hallen, 1 utanför toan (+ duschavloppet:angel:) och 1 i sovrummet men brukar ha ca 2 lådor till :crazy:
 
Sv: Kattlådor

1 låda på 2 katter. Står i vardagsrummet men märks inte eftersom den är gömd i en trälåda som man kan sitta på. I förra lägenheten stod den i hallen.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag håller på att bli galen!!! Jag har två 5-månaders hankatter (ej kastrerade än) som kissar i sängen, på filtar, på handdukar som...
Svar
12
· Visningar
1 461
Senast: Rhinos
·
Övr. Katt Jag hittade ingen tråd om detta så startar en: Vad ska man som nybörjare tänka på när man tar hem en kattunge? Tips och råd? Vilka...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 546
Senast: Gimlan
·
  • Artikel
Dagbok Försökt äta pimplat kaffe lyssnat på ljudbok sovit stirrat på diskberget fixat kattlådorna gosat med katt och känt mig så där lagom...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: IngelaH
·
Övr. Katt Jag vet inte riktigt hur jag hamnade där :angel1: men det finns en Facebooksida som heter Livet med jourkatter. Det är en förening som...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp