Kattmat Appetitt

Bison

Trådstartare
Är det någon här som ger sin katt det torrfodret?
Fibk reklam för att från Granngården och när jag kollade lite snabbt lät det bra.

Nu får Prada Royal Canin, det fungerar bra men jag gillar inte att det transporteras så långt.
Hon är extremt kräsen, svälter hellre än äter något annat än sitt torrfoder.
Ratar precis allting, två slick på en ostbåge är den största gastronomiska utsvävningbhon gjort så blötmat är bara att glömma tyvärr.
 
Inte direkt svar på frågan, men om Appetitt.
Jag har ”i evigheter” gett mina hundar RC och Appetitt då och då på senare år, men nuvarande hund står enbart på Appetitt. Så på hundsidan är det riktigt bra.
 
Inte direkt svar på frågan, men om Appetitt.
Jag har ”i evigheter” gett mina hundar RC och Appetitt då och då på senare år, men nuvarande hund står enbart på Appetitt. Så på hundsidan är det riktigt bra.

Ska nog köpa en mindre påse och testa 🙂
I värsta fall får väl hunden ha det som godis 😁
 

Liknande trådar

Katthälsa Skriver och här i hopp om kloka förslag! Jag har två katter, en med retning runt bukspottkörteln och en som är förstoppad. Nu undrar...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Sol
·
Katthälsa Vill höra om andras erfarenheter/kunskap runt kräsna katter. Vet att det inte är ovanligt att de blir såna, men varför, och finns det...
2
Svar
24
· Visningar
6 072
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Det har kommit en katt vandrande till oss som ingen verkar veta av. Långhårskatt med päls som en enda tovad filt och full i fästingar...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 835
Senast: KungTulle
·
Katthälsa Nu har vår ena katt, Norsk Skogkatt, blivit allvarligt sjuk. Vi åkte in med henne till djursjukhuset tidigare idag, men jag undrar om...
2
Svar
25
· Visningar
10 058
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp