S

snaddra

någon med ett lager kattnamn?
på både hankatt och honkatt, roliga namn, fina namn söta namn, vad som hellst :smirk:
 
haha, fräs gillade jag :cool:
alla andra svar jag fått har också varit jättebra, tack så mycket :)
fast kom gärna med fler namnförslag, kan aldrig bli för mycket ;)
 
mina katter har inte speciellt uppfinningsrika namn (=tiger och mimmi), men om jag nu skulle få en katt skulle den garanterat få heta nemo . så gulligt :smirk:.. och fräs lät rätt bra det oxå :love:
 
Mina kissemissar heter Inez och Zorro(a.k.a bitchen och gentlemannen:D) Pojkens missar heter Alfons, Lillen och Skrållan(a.k.a sötnosen, fetto och blixten :rofl:)

:bump:
 
Mina små sötnosar heter Felix a.k.a Frasse och Max.. felix´s gamla kattkompis hette heinz.. men tyvärr blev heinz påkörd och dog, när jag skaffade en ny kompis till Felix kom jag inte på något annat bra namn på nån ketchup, så då var jag tvungen att ta hamburgerkedjor istället :D och med tanke på Felix kallas Frasse av min kompis så fick det bli Max.. mc donalds hade varit lite för långt.. :D
 
Hmmmmm.....dålig på namn men våra kisars namn kanske kan tipsa?:

Peter "foppa" Forsberg (även kallad Bubben)

Mats "Sudden" Sundin

Mats "Masse" Näslund

Freja Isir Moria (vår underbara, dominanta tös)

Orion´s Amadeuz "Duzze"

Nå´t tips kanske?

Lycka till med "namnletandet"! :D

Mvh C + Gänget
 
Leo (min katt heter så :love:)
Melker
Findus
Tarzan
Bullen
Snövit

m.m. :rofl:
 
katter vi har /har haft heter:
Stina
Pelle
Murre
Kajsa
Linus
Simon
(kan tillägga att jag endast döpt Pelle av dessa, och då var jag 4 år :smirk: fantasilösa namn tycker jag)

Namn på katter jag känner:
Flisan
Smulan
Kakan
Simba
Gizmo
Sissi
Sessan
Morris
Tuva
Klabben :p

Funderar själv då det kommer små ungar om några måander :idea:
 
Våra kissar heter Felix, Lilleman och Fräulein Sochonowich (gemenligen kallad Sockan). Alla tre är "bondkatter" och jättesmarta! :)
 
Pojkvännens katt heter Cosmo , stallkatterna heter Herman och Mister . Kontorskatten heter Filur . (jag älskar henne..!)

Hade jag haft katter hade jag döpt dem efter kryddor.
Curry, Nejlika, Chili, Timjan osv...

Stallkatten på ridskolan heter TV:n , för att han tog tv:ns plats i sadelkammaren :rofl:
Annars är ju Pepsi & Twist ett radarpar :D
 
Min katt heter Sigge. :cool:
Andra kissar jag känt:
Spiff
Tudor
Ossian
Klara
Bellman
Pu
 

Liknande trådar

Fritid Bokade flygbiljetter till Kenya via KLM:s hemsida häromdagen. Min resekompis har en accent både i sitt för och efternamn, men bokningen...
Svar
9
· Visningar
586
Senast: gulakatten
·
Katthälsa Mrs Norris är en omplacering och just fyllt åtta år. Senaste ägaren fick henne i septem förra året. Hon ska vara okastrerad enligt både...
Svar
4
· Visningar
577
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har två kastrerade katten en hankatt och en honkatt. De har totalt olika pesonlighet. Hankatten är väldigt trygg och en riktig...
Svar
1
· Visningar
557
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Hej, jag har länge känt att jag inte trivs med mitt namn Wilmer, jag skulle vilja byta namn till Willy. Willy är inget jag kallats för...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 580
Senast: molou
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp