Ämelie

Trådstartare
Jag får hem min lilla kisse om 4veckor ungefär, har varit och hälsat på honom (henne?) varje vecka sedan h*n föddes och h*n är så söt, saken är att jag inte vet riktigt vad kissen ska ha för namn. H*n kallas Perry hemma hos dom, men vill ha fler namnförslag... Vi tror att det är en kille men han är så lurvig att det är svårt att se :smirk: hursom hellst är han grå och lite ljusare runt nosen och så...

Någon som har bra namnförslag?? Både kill och tjej namn tas emot, fast jag tror att det är en kille...
 
Sv: kattnamn?

ska se om jag kan ta bilder på kissungarna lite senare så ni får se hur söt dom är också :love:
 
Sv: kattnamn?

Mumin (min katt hette det:p)
Missan
Musse
Laban
Pia
Mozart
Knasen
Lollipop

hehe Slut på fantasi :p
 
Sv: kattnamn?

halloj!!

Har haft många kissar, har just nu 2.. Mina har hetat/heter:

*Demon*
*Cosmos*
Cassie
Loppan
Skrållan
Nisse
Napoleon (Nappe kallad)
Sigge
Gråis
Smurfan

Det kanske är nåt som passar, har även en hund som heter Lucky Luke, hästarna heter Piggelin, Lukas, Tirana, Shiny, (Nix & Brolle, finns inte i livet längre :cry: )
 

Liknande trådar

Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
13 665
Senast: Legolaz
·
Övr. Hund 1. Skulle ut med hunden idag (chihuahua) o tog hissen ner, det kommer in en dam på våningen under som börjar klappa min hund....o vi...
2 3
Svar
50
· Visningar
12 433
Senast: Misiaczek
·
G
Övr. Hund Har varit med om en händelse ikväll och är nu smått chockad pga tankar om hur det hade kunna gått. Nu gick det ju bra, men tankarna...
Svar
18
· Visningar
1 900
J
Övr. Katt Hej, Min Kisse Stella har fått fyra småbebisar. Är det nån som har några bra förslag på namn? Har inte tittat om det är tjej eller...
Svar
13
· Visningar
19 593
Senast: Hedda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp