Kattparaden

Klart man får gå inomhus, det läste jag igår. Är helt säker... kanske i mailet. Ska kolla!
 
Bra att veta till nästa år kanske? :)

  • Locka din katt att gå en sväng någon gång under paradhelgen 13-15 oktober
  • Filma en snutt eller ta en bild som bevis. (Det spelar ingen roll om du följer med din utekatt en sväng ut, tar en koppelpromenad runt kvarteret eller gör ditt bästa för att locka din innekatt att gå några meter mellan soffan och köket).
  • Lägg upp filmen eller bilden på sociala medier, skriv att du deltagit i Agria Kattparad och tagga inlägget med #agriakattparad
 
Aww, men de behöver ju inte ens promenera, man kan till och med lägga in en bild, eller bara en snutt när de promenerar fram till matskålen inne. :heart
Precis jag filmade när det gick i hallen och det har kommit upp mycket på ansiktsboken med katter gått i hemmet.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Men alltså så många katter utan snöre. Jag hade kunnat filma henne när hon springer runt som hon har eld i baken med stora ögon och diskborste.
Jag SA ju det! :p
"
  • Filma en snutt eller ta en bild som bevis. (Det spelar ingen roll om du följer med din utekatt en sväng ut, tar en koppelpromenad runt kvarteret eller gör ditt bästa för att locka din innekatt att gå några meter mellan soffan och köket).
 

Liknande trådar

Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
582
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 428
Senast: cherie
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 655
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 345
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp