Bukefalos 28 år!

Kattraser...

S

sadelvan

Någon kattkunnig som kan hjälpa mig i djungeln av raser? Jag funderar på katt nu när vi har egen tomt. Har själv haft vanlig bondkatt tidigare, men vill nu hitta en trevlig raskatt utan så mycket päls. En bra sällskapskatt helt enkelt. Jag är jättadålig på raser och priser. Någon som kan hjälpa?
 
ABYSSAR!!!!!! :idea:
gå in på mitt fotoalbum för en titt på dessa underbara katter! :angel: :angel:
 
Abyssar? Heter dom inte något annat egentligen? Hur är dom i sinnet? Gillar dom att vara ute? Är alla som Karelin ;)?
 
Någon som vet någon bra och överskådlig sida där olika raser presenteras?
 
AHA!!! en abybeundrare.... :p :p

Kolla den bilden o jämför med mina,mina är mkt fulare.
de har finare abyssar i England.., :mad:
Där är rasstandarden helt annorlunda... :( :( :(
 
från 5500:- får du betala för en aby i sverige!!

Fast man kan ju få tag på en omplacering,om man har tur,då är det oftast katter som gått ur avel.
Eller så kan man bli fodervärd,du får ha katten som din ,men ägaren ska ha (oftast) två kullar sedan är kissen din,det är oftast honor som sätts på foder!
 
Jag vet en som har en omplaceringsaby....
PM:a mig,fast han är svartsilver.... :angel: :angel: :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 957
Senast: Sel
·
Övr. Katt Nu tar jag förhoppningsvis ut detta lååångt i förväg men jag funderar lite och blev nyfiken. Jag har en slags hatkärlek till min katts...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 216
Senast: Lyan
·
Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 756
Senast: Caoimhe
·
Katthälsa Vår katt, en kastrerad bondkatt på tre år, kom in för några veckor sedan med ett rejält blodöra. Helt opåverkad för övrigt vilket gjorde...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: kolja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp