Kattsand - slickade i sig?

Spotiffyyyyyynn.

Trådstartare
Hej! Har en kastrerad innekatt (hane) på nästan 8 år, som jag upptäckte imorse slickade/åt lite kattsand som hade hamnat på golvet, han skulle få blötmat i vanlig ordning, men blev så chockad av det här.. Han slickade även på en toarulle och var allmänt busig som annars, han äter som vanligt och beter sig inte något annorlunda. Har någon av Er varit med om samma upplevelse med eran katt?

Blir lite nojig även fast det antagligen inte kommer att hända igen. Han blev lite fundersam själv när han stod och gjorde det.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 146
Senast: Ridinglady
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 325
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 024
Senast: Sel
·
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
1 909
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp