Kattsnack #7

Status
Stängd för vidare inlägg.
C9877DAE-AD46-480C-879A-F862AD14BCF2.jpeg
Idag fick Morris bekanta sig med dammsugaren. Det här blev resultatet... 😂
Hon lyckades åla sig in under men kom sen inte ut. Knaskatt. 😻
 
Dyker in i tråden! Har två bengaler, en brunspottad och en lynxspottad, honor. Två olika personligheter, Daphne brun och riktigt vildhjärna, Vera vit och så mild och snäll. Båda går med lösa med GPS på sig när vi går långpromenad med hundarna 😁 är så härligt att ha dem med.
vera är även ansiktet utåt i Agrias senaste evenemang 🙂

https://fb.me/e/3vjNmZAUo?ti=icl
 

Bifogade filer

  • 53E815D4-E21C-42DF-BF2B-FF7672BBF981.jpeg
    53E815D4-E21C-42DF-BF2B-FF7672BBF981.jpeg
    232,2 KB · Visningar: 39
@fijja Intressant det där du skriver om deras olika personligheter, är de bara olika eller tror du att aveln har påverkat på något vis? Tänker att de har olika färger och att man kanske avlat den vita katten för att kunna tex ställa ut den bättre eller så.
Fina katter! 😍
 
Dyker in i tråden! Har två bengaler, en brunspottad och en lynxspottad, honor. Två olika personligheter, Daphne brun och riktigt vildhjärna, Vera vit och så mild och snäll. Båda går med lösa med GPS på sig när vi går långpromenad med hundarna 😁 är så härligt att ha dem med.
vera är även ansiktet utåt i Agrias senaste evenemang 🙂

https://fb.me/e/3vjNmZAUo?ti=icl
Tycker det är riktigt coolt med GPS men jag antar att de ändå håller sig där ni är? Frihet under kontrollerade former.
 
@fijja Intressant det där du skriver om deras olika personligheter, är de bara olika eller tror du att aveln har påverkat på något vis? Tänker att de har olika färger och att man kanske avlat den vita katten för att kunna tex ställa ut den bättre eller så.
Fina katter! 😍
Tror nog att de bara är olika, men den bruna är en typisk bengal skulle jag säga, har för lite erfarenhet av de olika färgerna för att påstå att det ofta är så. Båda färgerna ställs ut :D Längtat tills utställningarna sätts i gång igen!
 
Idag har Morris fått andra vaccinationssprutan. Lite läskigt på djursjukhuset. :nailbiting:
Fick bekräftat att hon är en liten katt. 1,1 kg och tydligen en bit under snittet.

Precis som Iris när jag fick hem henne. Hon vägde samma och var 14 veckor. Väldigt tunn tyckte jag men redan efter en vecka hade hon tagit sig bra med fri tillgång. Hon kommer nog inte heller bli speciellt stor som vuxen. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
934
Senast: Keb71
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
173
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
9 584
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
893
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att rensa i kalendern
  • Den första tråden
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp