Kattsnack #7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahopp, vi har tydligen skaffat simbassäng här. Två gånger på lika många dagar har jag fått ta fram golvmopp och handduk för att Bus-Balder har fått för sig att leka i vattenskålen. Till råga på allt tyckte han att ett besök i kisslådan var lämpligt innan matte hunnit torka av honom. :rage::crazy:
 
Haha, så sur min katt var igår efter att han till slut fick ge sig och äta kattmaten jag köpte, aldrig sett honom så sur någonsin. Men idag har han kommit över det och äter dessutom kattmaten med frisk aptit , den var tydligen ganska god ändå :)
 
Rusta brukar ha, har köpt till hund där tidigare och då fanns det flera olika att välja emellan :)

Har letat i alla mataffärer, de brukar ha. De var slut på zooplus när jag la min beställning, grrr. Det fanns en men den är med kattmynta och mjölk vilket kändes lite mysko. Dessutom dissar Megara kattmynta totalt
 
Jahopp, vi har tydligen skaffat simbassäng här. Två gånger på lika många dagar har jag fått ta fram golvmopp och handduk för att Bus-Balder har fått för sig att leka i vattenskålen. Till råga på allt tyckte han att ett besök i kisslådan var lämpligt innan matte hunnit torka av honom. :rage::crazy:
Här med... Minus kattlådan.
 
På tal om julkalender
IMG_20201201_054318.jpg


Lina säger att det är oätbart. De andra två tyckte det var helt okej.
 
Har smort in nacken med liniment. Maggan kom och ville gosa, men när hon kände lukten fräste !! hon och sprang iväg.
Mina katter är inte vana vid starka dofter.
Påminner mig om att Alice kan vid vissa dofter (minns inte specifikt vilka just nu) lukta på mig och sedan :yuck:
Alltså, hon ser verkligen ut som att hon ska spy.
Tack för den liksom :cautious::rofl:
 
29 december så ska vi kastrera Kingen, ska bli skönt för han börjar bli ganska så kaxig och kan få för sig att göra anfall/utfall mot oss och han bits ganska hårt men använder aldrig klona.

Tänkte passa på och höra med dem då om de önskar att han ska bli blodgivare då han har blodtyp B och det var tydligen inte så vanligt som jag förstod det hela.
 
Lite fundersam över Alice som haft lite återkommande dålig mage. Normal och glad i övrigt.
Men jag har dessutom själv haft dålig mage.
Så då börjar katastrof tankarna om boendet gå runt :cautious:

Jag håller mig dock kall och funderar vidare på vad det kan vara.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
885
Senast: Keb71
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
151
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
5 710
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
807
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp