Kattsnack #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toni hade tagit sig in under diskbänken på egen hand. D.v.s. både öppnat och stängt dörren efter sig. Plötsligt brakade det till. Dörren under diskbänken öppnades och ut kom Toni med en mus.

Nackdelen är att hon inte dödar musen så där på en gång så det får väl jag göra. Helst innan jag går och lägger mig.

Just nu är musen lös någonstans i sovrummet.
Jag fick fatt i musen och nu är den död och utkastad, till katternas förtret.
 
Toni är lite rastlös så här års när det är skräpväder ute så hon försöker slita ner papper jag har på kylskåpet. Men tidigare idag var hon "på jobbet" och spanade in läget under diskbänken. Är glad att jag har katter som håller efter mössen. Lina verkar dock inte så bra på att fånga möss. Hon verkar föredra att ta sork. Bra det också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
504
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 398
Senast: cherie
·
Övr. Katt Jag har bokat tid för avlivning av min gamla katt i morgon, och nu sitter jag här och räknar ner timmarna. 💔💔💔 I hela 19 år har hon...
Svar
13
· Visningar
1 005
Senast: Lingon
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp