Kattungar - sabla erotikdodare

Jillybean

Trådstartare
Igarkvall gick vara barn och lade sig tidigt sa maken och jag tog tillfallet i akt och gjorde detsamma. Dock inte for att sova :angel: :devil: Precis nar det borjade hetta till sig rejalt invaderas sangen av 4 st 6-veckors kattungar :bump: De for runt som jehun, klattrade in under lakanen, hoppade pa varenda flack av bar hud de kunde hitta, givetvis med alla vassa klorna ute :devil: :bump:

Snacka om kaos! Maken och jag for at varsitt hall, pa med lyset och borjade leta kattungar som vid det har laget hade krupit in och gomt sig under tacke och kuddar. Nar vi antligen fatt tag pa alla och hystat ut dom i hallen hade stamnigen liksom forsvunnit. :angel: ;) Istallet tog vi fram Desivon och forsiktigt baddade vara klosmarken, rattade till sangkladerna och pussade varann godnatt. :crazy:

Fast imorse stangde vi dorren och borjade om fran borjan :D :banana: :banana: :banana:
 
:rofl: :rofl: :rofl: det där händer ganska ofta med vuxna katter med som just DÅ måste jaga varandra så fort det bara går över sängen :D men man får ett gott skratt iaf...
 
En? Varfor inte tva? Jag har namligen ett helsvart tvillingpar! :love:
Lite dyrt och bokigt kanske att aka anad hit for ett par kattungar men du ar valdigt valkommen! :D :bow:
 
:crazy: jag vill ju, men M tycker att det räcker med
två hundar och en katt... :confused:
Jag kan för mitt liv inte begripa varför :angel:

Kanada låter lite långt bort, men varför nöja sig med det närmaste? :idea:
 
Tva katter och en hund? Det ar ju ingenting, vi har atta katter & en hund! :D Det gar hur bra som helst :banana:

Har finns mycket fint att se och roligt att gora! Vi kunde ju t.ex. aka pa hockey och se Alfie fixa en Stanley Cup at The Senators :banana: :banana: :banana:
 
8 stycken :eek:
snacka om liv och rörelse

Men alltså jag har aldrig varit utomlands :crazy:
det känns så läskigt ju!

Fast.. finns det tjusiga hästar där? :d
 
Massvis!! Grannen mitt emot har tre med en fjarde pa vag och det ligger ett travarstall ung en km ned med vagen. Sedan har vi ett antal arabstuterier i trakten och en massa annat smatt & gott!
 
Känner igen det hela, vill också vara med säger kissarna och hoppar upp i sängen eller så lägger de sig på garderoben för att ha första parkett :rofl:
 
Jag var dagmatte åt en Shar-Pei valp som gjorde likadant! :devil:

Och var han inte busig så bestämde han sig för att börja skälla/gläffsa slita i saker eller rent av ställa sig och TITTA på mig och exet..

Snacka om att tappa lusten!
 
ha, ha! :rofl: :rofl Förstår PRECIS hur ni har det!
Jag har precis köpt en liten Ragdollunge och nu skall ni få höra vad hon gjorde i förra veckan när min sambo och jag hade lite "quality time" ( med risk för att bli lite för odiskret men blyga kan sluta läsa nu :D).
Saga som det lilla monstret heter vill alltid vara i samma rum som vi och denna morgon höll vi som bäst på och "umgicks". Plötsligt ser jag i ögonvrån hur Saga tar sats och flyger tvärs över sängen mot min sambos rumpa. Ett VRÅL följer som måste fått grannarna att ramla ur sina sängar! Förskräckt frågar jag vad det var som hände och får till svar: hon bet mig för f:n i PUNGEN!!!
OBETALBART!! Jag skrattade så jag höll på att dö!!
 
ååh ragdoll! nu blev jag nyfiken.. ras? stamnamn? kön? färg/teckning? ;) Har själv 3st :love:
 
Den lilla ängeln heter Moonrays Brandy och är en rag n03 och hon ser ut så här
teq6.jpg
 
Vafarao nyss fungerade det ju?!Varför blir bilden så konstig??
 
Min kusin och hennes sambo har en papegoja eller kakadua eller vad det nu är för fågel. Den ska ALLTID ligga mellan deras kuddar. Så eventuella övningar i sängen får ske åt annat håll när fågeln tycker det är okej. Annars blir han arg och hackar till :confused: :devil:
 
:rofl: :rofl: :rofl:
Men se det ur kattungarnas synvinkel! De tyckte säkert det var jättekul när ni började böka runt i sängen, så sängkläderna kanske fladdrade lite så där spännande! :D
De trodde säkert ni lekte med DEM! :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vill bara ha era tankar och ideer, sa dela pa! Sarge, sa klart eh, ar en... aning... "fast vid mig". *host* Las: ouppfostrad och...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Bewildered
·
Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 322
Senast: Inglorion
·
Övr. Barn For 4.5 ar sedan kastade jag p-pillren. Trodde att det skulle ta sig ratt omgaende, men det gjorde det inte. Ett ar senare var vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 215
Senast: Breakdance
·
  • Låst
Övr. Barn Jag gillar egentligen inte termen ovan men kom inte pa nagot battre. Den later som om man gar till ICA eller Konsum och koper en unge...
2
Svar
24
· Visningar
2 297
Senast: Xeline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp