Kattungar!!!

L

Lillfluff

jag har fått 3 kattungar :D :D :Dmen en dog så nu har jag bara 2 :cry: :cry: :cry:
 
jag har åxå fått kattungar.. tre st.. alla lever.. de e såå sööta!!! hubbe fick dem natten till i dag! :love:
 
bondkatter.. vet inte vem som e pappa.. det har sprungit massa kå*a hanar hos oss :D
men bebisarna e så söta.. väntar att 2 till ska få bebisar snart...älskar katter... :love:
 
nää då.. vi bor nära en väg så det är många kattungar som blir överkörda.. brkar bli 2-3 st kvar an 9-12 st... ett år hade vi 34 katter, men som sagt... många dog... :crazy:
 
Du kan inte mena allvar? Skriver du alltså att du inte behöver kastrera för att så många dör ändå? :eek:

/snurpe
 
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Hoppas du skojar!!!!!!!
Annars ska jag personligen se till att du blir anmäld för vårdslöshet eller nå´t....***Muttrar skitsurt om alla idioter som finns!!!!**** :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 
det e inte våra hankatter! vad kan man göra då.. p- pille funkar inte eftersom honorna inte e hemma varje dag... å ja, jag vet att man kan sterilicera honor men nej!
 
Men för fan, kastrera honorna! :mad: Hur kan du utsätta mamman och ungarna för det lidandet? Hur omänsklig är du?

/snurpe
 
jo, jag kan juh tillägga att det inte e våra honkatter som "ynglar" av sig hemma hos oss samt att grannarna inte kommer å tar reda på dem... min honkatt ska ha ungar snart, å de e varmt välkomna... de andra som springer hos oss kallar jag åxå våra fast de inte är det... de e mer vilda en tama.. å jag kan inte gärna avliva, sterilicera/kasterera andras katter eller???
kom med ett bra förslag till nåt jag kan göra då?
:devil:
 
Dina grannar är lika stora idioter som du. Det är sådana som ni som gör att katthemmen är överfyllda med stackars kissar utan hem. Jag saknar ord för att beskriva den ilska jag känner mot dig och dina grannar. Skulle jag skriva vad jag tänker just nu hade jag skrivit att jag en dag hoppas att ni blir överkörda på bilvägen. Sådant har jag lärt mig att man inte skriver, men nog har jag rätt att tänka det, men tanke på vad ni utsätter kissarna för!

/snurpe
 
sorry, men jag tar hand om mina katter...det är grannarna som inte bryr sig...
tar även hand om de som inte e mina, ser till att kattmamman har mat å vatten vid sina ungar å det e inte mitt fel att de kommer till oss...
bor mitt ute i skogen med lite grannar å de bryr sig inte om var deras katter håller hus...har nog försökt säga åt grannarna ett antal gånger, men de gör inget å det om jag tar med ungarna å honan till dess ägare e de tillbaka ganska fort igen å det e inte kul... jag är mån om alla djur å visst tycker jag att man ska kasterera el sterilicera sin hon/han katt om man inte vill ta hand om ungarna som kommer...
:cry:
 
:eek: Är du inte klok människa?!

En huskattsägare som är mån om katter kastrerar! Snälla du, vill du ha fler katter så finns det andra idioter som låter honorna bli dräktiga stup i kvarten... du behöver väl inte vara en själv. :( Se till att de ungar som föds nu kan leva tryggt, utan att bli överkörda, samt att katterna som ynglar av sig slutar med det. Bums!

Anser du att katterna som inte är dina men springer hos dig är en olägenhet kan du vända dig till kommunen för att bli av med problemet.
 
mina hankatter e kastererade.. å honkatterna äter p-piller förutom en om ska få ungar..
de andras katter kan jag inte göra så mycket åt jag har tjatat på dem att jag tycker att de ska hämta sina katter.. men det gör de inte...
 
Men VARFÖR kastrerar du inte dina honkatter om det nu föds så ofantligt många kattungar? Bara för att NI vill ha kattungar, så betyder ju inte det att just ERA kattungar kommer få det SÅ mycket bättre än de som era grannars katter föder. Eller tar ni bara hand om de ungar som era katter föder och låter de andra springa vind för våg (och bli påkörda etc), medan era egna blir sålda till varaktiga hem?
 

Liknande trådar

Övr. Katt Behöver hjälp med kön på mina kattungar, först ut är denna. Är de en flicka? ❤️
Svar
8
· Visningar
657
Övr. Katt Ja. Nån gång ibland hade väl inte varit hela världen men hon har verkligen vår grusgång/parkering som toalett. Det är svårt att ta sig...
2
Svar
30
· Visningar
2 394
Senast: SaraXX
·
Övr. Katt Jag hittade ingen tråd om detta så startar en: Vad ska man som nybörjare tänka på när man tar hem en kattunge? Tips och råd? Vilka...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 572
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Nu blev jag plötsligt med kattungar, och måste ut och köpa mat till dem. Min gamla katt hade allergiproblem och kunde bara äta...
Svar
2
· Visningar
493
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp