Kattungarna

eldione

Trådstartare
Lite bilder, om någon orkar. Och så vill jag ha namnförslag till den gråa som ska behållas! Båda är troligtvis hannar.
Den gråa:
{7dc1c4af-7d8f-4260-8c37-5f43946c5689}.jpg

Finaste bilden men sin vackra mamma!
{5f9b6a59-6783-4211-af83-2f385cfb2f38}.jpg

{4095f862-f289-4743-bd6f-45ee1bf79ded}.jpg

Svartvita:
{1cf7794e-8c70-45c7-bc68-528f0eeb25cc}.jpg

tatt brorsans plats
{61154cb4-d54d-48d9-990a-9745f5ed91ee}.jpg
 
guud så söta :love: underbara.. varför inte behålla båda? :idea: har tyvärr inga namnförlag just nu.. hojtar till om jag kommer på något bra! :)
 
Jättefina kissisar! :love:
Det finns så otroligt många namn att välja på, är du ute efter något tufft, sött, originellt?
 
vilka söta!! Aslan är ett fint kattnamn! Det betyder lejon, på turkiska tror jag. Och, alla kate är ju egentligen små lejon..
 
Earl Grey var kul tycker jag! Annars kanske Cinereous (=askfärgad) eller Cinder . Marble är också fint tycker jag, eller varför inte Pelle-Plutt !? :idea:

Om det vore en flicka så hade Cinderella passat bra!
 
Vi har kommit fram till att namnet helst ska vara ett namn människor kan heta eftersom mamman heter Stina så vill vi inte att namnet skiljer sig för mycket.
Jag hoppas människor kan heta teddy, han passar att heta det! Har mer lejonman än sin svartvita bror, kanske han har lite långhårskatt i sig?
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Fick en/ett prickblad av min mamma som inte mått så bra. Min gissning, baserat på hennes övriga växters status, är att hon vattnat den...
Svar
2
· Visningar
364
Senast: Gnist
·
Juridik & Ekonomi Jag har skrivit på kontrakt på en hyresrätt och ska nu sälja min bostadsrätt. Jag har två uppskjutna reavinstbeskattningar från tidigare...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 527
Senast: Dentaku
·
  • Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
1 871
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp