Kavaj till smal tonåring

feel

Trådstartare
Har ni tips på tävlingskavaj som passar till långa smala ungdomar? Ca 160 cm lång men väldigt nätt i kroppen så de flesta kavajer vi provat sitter som tält…
 
Jag köpte en begagnad Animo, passar bra till mig som är lika lång och en tunnis. Jag brukar ha xxs om det finns på kläder, ibland xs.
 
Samma som min flicka alltså, vad har du för storlek på Animon?
Jag är lite osäker. Letade fram annonsen och där står det 34, men bara jag kommer ihåg kan jag kolla i kavajen ikväll för säkerhets skull. Det är väl italienska storlekar om jag inte minns helt fel och kan vara så att den som sålde skrev in svensk motsvarighet i annonsen..
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
490
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
917
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 054
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha ett par överdragsbyxor, tillräckligt vattentäta för promenader i regn. Ofodrade. Men jag är knappt 160 cm lång och...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp