L

LabeRt

Ska köpa ny kavaj men jag vet inte vad jag ska köpa.. Nån som vet nån bra? Som inte är för kort i armarna.. Kavajen som jag har nu sitter ju bra men den är alldeles för kort i armarna.. :(
 
jag har en jacson kavaj å det tycker jag e bra i armana å så du kanse ska pröva en sån
 
Köpte en ny på Ekohallen idag, en Victor Hugo kopia som hette Jops för 398 kr :bump:, den hade lite längre ärmar, de brukar ofta vara lite för korta för mig.
 
Jaha vart köpte du den då? Var det rea eller var den så billig ändå?
 
Hade Victor Hugo förut, och dom är bra om man inte vill lägga ner så mycket pengar.
 
Nej, det var inte rea uta ordinarie pris, jag kan tänka mig att det fått in ett parti och inget märke de kommer ha hela tiden.
Kajvaen jag tänkte köpa kostade ca 2000:- men den här var faktiskt nästan lika snygg (färgen var tom lite bättre), och till det priset så köpte jag den, ångar jag mig senare så är det inte så mycket pengar det rör sig om. :)
 
Okej. Men jag vill ju ändå ha en med bra kvalité..
Ska ringa runt till lite ridsportaffärer här..
Vågar inte beställa ifall att storleken inte passar. :crazy:
 

Liknande trådar

Utrustning Har ni tips på tävlingskavaj som passar till långa smala ungdomar? Ca 160 cm lång men väldigt nätt i kroppen så de flesta kavajer vi...
Svar
3
· Visningar
562
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 177
  • Artikel
Hästnyheter Det är inte alltid nödvändigt att köpa en helt ny tävlingskavaj. Ammi Hedman ger tips på hur du piggar upp en billig kavaj, köpt på...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 059
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Fototråd del II

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp