Tiilldaab

Trådstartare
Hejsan! Ska köpa ridkavaj nu men har ingen aning om hur en vanlig allround ser ut🙈 Vill kunna ha den på både dressyr & hopptävlingar framöver! (ny på tävlingsbanorna) Måste man ha någon speciell eller kan man ha en hoppkavaj i dressyr oxå? (Tävlar inte på hög nivå så menar inte frack som dressyr!)
 
Hejsan! Ska köpa ridkavaj nu men har ingen aning om hur en vanlig allround ser ut🙈 Vill kunna ha den på både dressyr & hopptävlingar framöver! (ny på tävlingsbanorna) Måste man ha någon speciell eller kan man ha en hoppkavaj i dressyr oxå? (Tävlar inte på hög nivå så menar inte frack som dressyr!)

Självklart kan du ha vilken du vill. Jag har haft en sk dressyrkavaj på hopptävling också. Personligen gillar jag inte de där superkorta kavajerna men det är ju en smaksak så prova du ut ngn kavaj som du gillar och ha den. Lycka till på dina tävlingar!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 002
Senast: Mabuse
·
Utrustning Familjens ponny ska snart springa Pay n Ride och Pay n Jump med såväl matte, 10 år , som husse 14. Man måste ju inte vara finklädd, men...
Svar
4
· Visningar
646
Senast: ako
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 752
Senast: Mia_R
·
Dressyr Hej! jag har efter mycket om och men börjat leta efter en ny kompis att tävla och träna dressyr med. Jag har kollat runt på diverse...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 120
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp