Bukefalos 28 år!

KC Trumpet

poloplayer

Trådstartare
Nån som vet något om Appaloosahingsten KC Trumpet?
Min hingst betäckte ett sto efter honom förra året, och hon var tillbaka i år med ett stoföl vid sidan och betäcktes igen.
 
Sv: KC Trumpet

Jag vet inte mycket om honom men träffade honom när han precis kommit till Sverige. Han har inte många avkommor efter sig men det var en "riktig" appaloosa. Alltså inte en som är registrerad i nåt slags "färgregister" utan en APHC häst. Trevlig hingst med ett underbart temperament är allt jag vet om honom tyvärr.
 

Liknande trådar

Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Ramona
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 072
Senast: Freazer
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 178
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 539
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp