Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

T

tuttan

Jag ska prova en beg dressyr sadel imorgon jag tror den heter kentur? Finns det någon som käner till den sadelen? tacksam för lite syn punkter. mvh tuttan :confused:

det finns ett danskt?? sadelmärke som heter Kentaur. jag har en hoppsadel av det märket, den är nu 2 år gammal o superskön att rida i, en STOR nackdel dock är att Kentaur sadlarna INTE är omstoppningsbara....

P

popeye

har ingen aning om hur sadeln är att rida i, men jag tycker att naktdelen med sådana relativt okända märken är att de har helkasst andrahandsvärde..

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6468 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Finns det ngn sadel med liknande bom? Min vän fick idag prova min passier pegasus och den låg väldigt bra. Men jag ska inte sälja min...
Svar
1
· Visningar
254
Utrustning Jag håller på att lära mig rida på "riktigt" och har på bara en måndag lyckats rida upp min hästs manke till oanade höjder, underbart...
Svar
3
· Visningar
492
Utrustning Hej Försöker hitta en allround eller hoppsadel till vår maxade D-ponny. Har haft sadelutprovare ute men hon hade inget som passade. Hon...
Svar
1
· Visningar
210
Gnägg Hej! Funderar över något som jag inte kan hitta råd om någonstans på nätet. Jag delar min häst med min mamma och vill nu flytta 1 timme...
2
Svar
28
· Visningar
2 212

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi del CXXXI
  • Hjälp! "fasttejpad" klocka!
  • Att inte betala

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat