Kesendo bett

Mirre

Trådstartare
Kan säga på en gång att jag itne undrar för att jag tänker skaffa ett, för det tänker jag inte.
bara undrar hur ett sånt ser ut, pratade med en som nämde det, aldrig hört det förut

Sv: Kesendo bett

Det blev nåt skumt med länken men gå in på Börjes sida och vidare till travbett så hittar du det.

man har det på väldigt heta hästar, själv skulle jag ALDRIG rida eller köra på ett sådant. har kompisar som kör/rider sina ponnier/hästar på detta bett och jag ryser med tanke på hur liten hästens mun egentligen är och hur ont det måste göra...men vad vet jag, jag är ingen häst kanske är det bekvämt, men de ser ju inte spec bekvämt ut! (?)

Men hur sitter det i munnen? Det måste ju lägga sig mot lanerna lr?

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 241
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
1 809
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
871
Senast: MissFideli
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
425
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Tratt och vattenskål