Kfh filmer

F

farrebarre

Hej!
Jag undrar om Klaus Hempflings filmer finns på svenska?
Är det någon som har sett dessa filmer? bra/dåliga?:D
//Farrebarre
 
Sv: Kfh filmer

Jag har två fimer som är på engelska.

Precis som i hans böcker så lindar han in själva budskapen i ett språk som är så tjusigt att det är lätt att missa poängen ibland. Man lär sig egentligen inget konkret på dem och man får sällan se hela händelseförloppet. Det är mycket lösryckta bitar från här och var. Trots det så tycker jag att de utgör bra komplement till böckerna och det är helt klart mer givande att se rörliga bilder än att titta på stillbildsserier i böcker. Finns rätt mycket små smakprov ur filmerna på YouTube om du letar på hans namn.
 

Liknande trådar

Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 493
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Har du någon film som du har sett för länge sedan men glömt bort och nästan trott att du har drömt den. Jag börjar. Hjälp! Jag är en...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 770
Senast: alazzi
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
490
Senast: startpompe
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 351
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp