Kia anmälan

Gramse

Trådstartare
Någon som har koll på om man kan se sin inskickade tillbudsrapport genom Kia? Anmälde ett tillbud på jobbet och nu vill jag komma åt det för att se så jag fick med korrekt information.
 
Jadu, ett program där man anmäler tillbud. Jag är skitkass på sånt här :crazy: det är ett system som går under afa försäkring tror jag.
 
Någon som har koll på om man kan se sin inskickade tillbudsrapport genom Kia? Anmälde ett tillbud på jobbet och nu vill jag komma åt det för att se så jag fick med korrekt information.

På mitt jobb kan du följa upp dina egna anmälningar genom samma portal där du först gjorde anmälningen.

Vi använder också IA
 
Använder Sia men det ser säkert lika ut. Jag får ett mail med den infon jag skrivit till mailadressen som angetts i anmälan. Sen kan jag se själva anmälan i listan först när skyddsombudet eller chefen (vet inte vilket) granskat den.
 
På mitt jobb kan du följa upp dina egna anmälningar genom samma portal där du först gjorde anmälningen.

Vi använder också IA
Men.. Vad irriterande. Hittar verkligen inte vart jag kan kolla upp det. Skickade förfrågan till någon tekniker, får se om den göken hör av sig.
 
Använder Sia men det ser säkert lika ut. Jag får ett mail med den infon jag skrivit till mailadressen som angetts i anmälan. Sen kan jag se själva anmälan i listan först när skyddsombudet eller chefen (vet inte vilket) granskat den.
Jag angav inte mailadress i anmälan, trodde jag skulle kunna se den i efterhand iaf :o
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·
Hästvård Någon som vågar sig på en gissning vad det här är för något? Prover är inskickat, men jag är väldigt nyfiken innan svar kommer. Vita...
Svar
4
· Visningar
605
Senast: Eloise
·
  • Låst
Fritid Det är så att jag kommer jobba in en större summa genom ett av mina intressen och eftersom jag är sjukpensionär kan jag inte ta emot...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 850
Senast: Cambrie
·
Samhälle Att SD vill att trafikverket (?) ska komma till riksdagen och förklara varför E22-kaoset kunde uppstå. Har de kollat ut genom fönstret...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
8 739
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp