Kinesiskt bangade

V

veg_lasagne

Visst finns det något annat märke som är billigare än back on track? Men som har typ samma användningsområde och sånt?

Är ute efter nån form av ryggvärmare
 
Sv: Kinesiskt bangade

BoT är värda sin vikt i guld........... (eller förresten inte i guld, i Diamanter)
 
Sv: Kinesiskt bangade

Lillhästen har ganska bra priser på B&T tycker jag.
Omkring 650 kr är inte så fruktansvärt mycket för en ryggvärmare.
 
Sv: Kinesiskt bangade

vet inte om det finns något billigare men BoT är helt klart prisvärt!
 
Sv: Kinesiskt bangade

Ja, tusen tack! Visste väl att jag sett det någonstanns ;)
 
Sv: Kinesiskt bangade

Ny blev jag nyfiken :d PMar du mig med, freike?
 
Sv: Kinesiskt bangade

hej!

har läst eran tråd, kan du inte PM:a mig osså. Funderar på att köpa ett BoT men finns det något likvärdigt....så varför inte... man är ju inte miljonär ...:rofl:

Tack på förhand!

MVH Therese
 
Sv: Kinesiskt bangade

Ja, det var värst så mycket kommunikation det blev att detta! :) Nu tror jag i alla fall att jag har skickat till alla som bett om adressen.
 
Sv: Kinesiskt bangade

Vill också veta! Lite svårt att googla utan någon information :)
 

Liknande trådar

Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 358
Senast: CFrisk
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
7
· Visningar
219
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
11
· Visningar
550
Senast: Palermo
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 398
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Pusseltråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp