Kiropraktorn ?

D

Daffne

Imorgon kommer kommer kiropraktorn ut och ska ta sig en titt på min lilla grabb. Har aldrig haft kiropraktorn ute förut så jag tänkte bara fråga om det är något spec. som jag ska tänka på?
Brukar dom vilja se hästen in action ?


/Daffne
 
Sv: Kiropraktorn ?

nej det tror jag inte att de vill de har aldrig våran velat! Men det kan vara lite otäckt att se den manka på hästarna om dom nu hittar något!
 
Sv: Kiropraktorn ?

Okej ! Ja, såg när en tjejkompis till mig hade ut kiropraktorn som kollade på hennes ponny . och jäklar vad dom knäckte och slet alltså. det var faktiskt lite otäckt men goda resultat blev det och ponnyn verkade nöjd :)

tack för dit svar ! :bow:
 
Sv: Kiropraktorn ?

Hur gick det idag då? Kom kiropraktikern? hittade h*n något?
 
Sv: Kiropraktorn ?

Det gick faktiskt bra.
Han hade spänningar i korset och känningar på vänsterfram senan. Han fick akupunktur, laser och magnet behandling. Förhoppningsvis så räckte det med denna gång men vi får se. han svarade iaf bra på behandlingen.
Hon sade förövrigt att han var väldigt jämn och fin annars, inga snedheter eller så . det är ju positivt :p
Var ganska nervös innan hon kom.. trodde att hon skulle hitta en massa snedheter och så. Men inte då.. :) så det känns skönt.
Oh ja, ny sadel ska införskaffas också.
Antagligen har han halkat och knyckt till eller så är det sadeln(troligtvis det sistnämnda) så det får bli en ny fräsch sadel nästa ! :D
 

Liknande trådar

Hästvård Hej. Tydligen blev ju regler kring vaccin på hästinfluensa ändrade nu 2023. Förut fick det gå 365 +21 dagar men nu får det inte gå över...
Svar
11
· Visningar
833
Senast: Zevzan
·
  • Artikel
Dagbok Imorgon är det suicid preventiva dagen. Som är en dag för att typ hedra som som har dött av själv mord och för stöd för dom som har för...
Svar
8
· Visningar
886
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 092
Senast: Luff
·
Hästvård Hej! Har en 13 årig valack som har utvecklat melanom vid huvudet, dessa växer konstant och är uppkollade hos vetrinär. Pågrund av att...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp