Kissa på sej?

V

Vaccan

Är det någon som haft någon katt som gjort det? Jag tror min yngsta gjorde det nyss.
Han satt i det fönstret som han egentligen inte får plats i och började peta på en glasvas med konstblommor i -den är inte så fin så det gjorde ingenting att den ramlade ned i tusen bitar... fast han hoppade ner efter den (rätt ned i glassplitter) så jag skrek bara "Nej" ( :crazy: ) för att jag inte ville han skulle få massa glas i fötterna... han sprang iväg ett par meter och stannade sedan och satte sej (inget glas ToL) ... men när jag städade upp såg jag små blöta fläckar på fönsterbrädan (inte vatten, har inga blommor i det fönstret) .. det måste vart han som läckt.
Jag tyckte det var konstigt, så läskigt var det ju inte, han sprang ju inte långt och kom fram på en gång och skulle brotta ned sopen :love:
 
Sv: Kissa på sej?

Maja kissade på sig när hon fastade med bakbenet i ett dörrhandtag och blev hängade :crazy: Då var hon rejält rädd, skrek och fäktade vilt för att komma loss :cry:
 
Sv: Kissa på sej?

jo men rädd blev han ju inte.. min äldsta är jätterädd för stora män eller folk han inte känner igen, så ger man inte honom fri väg till att springa och gömma sej så kanske han mycket väl skulle kunna kissa på sej.
Men den yngsta är ju inte rädd alls, inte för mej och inte när man är högljudd (den äldsta var ytterst miljöskadad när han kom till mej, man kunde inte ens prata högt till någon annan för då tog han åt sej och blev ledsen)...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp