Kissar du i duschen?

Kissar du i duschen?

  • Ja

    Röster: 181 65,8%
  • Nej

    Röster: 95 34,5%

  • Antal omröstningsdeltagare
    275
Nej kissar inte duschen. Inte som att behoven vanligtvis sammanfaller. Förstår inte heller argumentet att det är vattensnålt att kissa i duschen. Jag skulle i regel behöva duscha länge för att bli kissnödig. Har aldrig behövt avbryta en dusch för att kissa. Är nog tillräckligt vattensnål för att behovet inte ens ska uppstå.
Jag ser det inte som ett argument på något vis utan bara som ett plus i kanten när det sammanfaller, vilket är nästan alltid vid en morgondusch. :D
 
Jag ser det inte som ett argument på något vis utan bara som ett plus i kanten när det sammanfaller, vilket är nästan alltid vid en morgondusch. :D
Jag duschar aldrig på morgonen. Duschar inte mer än 10 min i veckan i min egen dusch så kan ju räkna på den låga sannolikheten för att behoven ska överlappa. Att kissa i duschar på badhus och gym hoppas jag folk inte gör.
 
Jag duschar aldrig på morgonen. Duschar inte mer än 10 min i veckan i min egen dusch så kan ju räkna på den låga sannolikheten för att behoven ska överlappa. Att kissa i duschar på badhus och gym hoppas jag folk inte gör.
Då är du förmodligen inte en naturlig kandidat, nej. :)
 
Då är du förmodligen inte en naturlig kandidat, nej. :)
Nej det är det jag inser. Så ovan tanke att behovet ens skulle uppstå. Men för den som går från sängen till duschen på morgonen kan jag förstå - det är inte jag. Jag går till kaffebryggaren. :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
531
Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 115
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Hur tycker ni det är att bo på första våningen ni som faktiskt gör det? Alltså i ett bostadsområde och då inte ute mitt ingenmansland :D...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 905
Senast: _Taggis_
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
18 989
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp