Kissar i sängen...del 2.

Om ni stänger dörren till sovrummet, kissar hon någon annanstans då?
 
vi har gett henne p-piller så hon borde inte bli med barn. vi hade henne lite lös ute igår samtidigt som jag gick med våran kattunge i koppel. hon blev självklart studdig och sprang in på en tomt då men när jag gick därifrån blev hon rädd för något och for iväg som en kanonkula och in till oss.
kändes bra att hon hittade in eftersom vi bor i radhuslänga med ganska många lägenheter och det ser likadant ut.

OM jag skulle släppa henne ute mer så har jag tänkt att dörren får vara öppen och att vi ska va hemma då. men jag vet inte om jag vågar...
har även ett halsband med adress+tel.nr men sen vet man ju inte om nån skulle sno henne.
hos sin "riktiga" ägare rymde hon ett antal gånger men de fick tillbaka henne efter några dagar varje gång. antingen kom hon hem eller så ringde de som hittat henne till kattklubben. då hade hon inte halsband men de fick hem henne ändå, är ju ingen vanlig katt direkt.
ja, ja vi får se hur det blir.

<Marie C>
hon har inte kissat ngn annan stanns (än) när vi har stängt till sovrummen. det är enda utvägen att göra det just nu, men då har de bara vardagsrummet att vara i och det är inte stort. känns lite trist för de blir så rastlösa.

sen är det så att min kära sambo inte vill ha kvar henne nu när hon kissar så jag vill verkligen att hon slutar och visar sina bättre sidor!!! hoppas även på att kattungen inte tar efter för då är det kört!
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag håller på att bli galen!!! Jag har två 5-månaders hankatter (ej kastrerade än) som kissar i sängen, på filtar, på handdukar som...
Svar
12
· Visningar
1 448
Senast: Rhinos
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
646
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 506
Senast: Wille
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 692
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp