Bukefalos 28 år!

kissar inte/lite

S

sinner

vad är symptomen på att njurarna lägger ner på en häst? pållan har inte kissat inatt, och jag blir supernervig eftersom hon är sjuk, har fång och testas på metacam eftersom hon inte tålde butta. vad hon är för sjuk vet jag inte ännu, ska ringa och få svaren från kliniken på fredag.
 
Sv: kissar inte/lite

urinvägsinfektion?
Mitt sto fick det samtidigt som hon hade hovböld. Citron och äppelcidervinäger gjorde susen. Men jag vet inte om det fungerar att ge sånt när hästen har fång.
 
Sv: kissar inte/lite

känns ju lite sådär att ge henne en massa konstigt i smaband med dels fång men också medusin... hur länge vågar man vänta på kisset då?
 

Liknande trådar

Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
868
Senast: Habina
·
Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
659
Senast: Murray
·
Hästvård Behöver lite input! Häst som vid två tillfällen (med två år mellan) visat lättare koliksymptom denna tiden på året i samband med vårsol...
Svar
10
· Visningar
596
Senast: Ray
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 248
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp