Bukefalos 28 år!

Kissar massa!!

verrdogan

Trådstartare
Min Flatte har börjat kissa toook mycket och ofta. Han kan va ute i 30min å sen va inne i 1tim å ändå kissa en jätte lång stund sen när han kommer ut igen.

Han fick dåliga lever värden efter en fylle hund olycka för ca 1 år sen snart å fick behandling för detta en längre tid.

Kan de va nått återfall från detta som han fått, eller har han bara blivit massa mer kissnödig än tidigar?
 
Sv: Kissar massa!!

har pratat med vet nu å fått tid för blodprovtagning å så ska ja ha med ett kissprov
 
Sv: Kissar massa!!

Han åt nått som han borde låtitbli, så han blev en fyllehund, ögonen i kors å vinglade just å gick in i saker. så han fick ligga i fylle cellen några dagar.
 
Sv: Kissar massa!!

Oj, va läskigt, men lite komiskt låter det...:crazy:
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 537
Hundhälsa Hej, vi har en Lhasa appso hane som är 12 år. För ca 4 månader sedan fick han problem med kräkningar och lös mage. Veterinären...
Svar
0
· Visningar
562
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 829
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 287
Senast: Destiny_D
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp