Kläder för hundfolk

Jag är inte hundförare utan fotograf och använder mycket brallor från Revolution race. Har bara testat "sommarmodellerna" men gillar dem skarpt. Har även ett par "stallbrallor" från Horze som är jättesköna på vintern med underställ till. Har trampat säkert tusen mil i gräs, lera och vatten iförd Timberlands riktiga vandrarkängor.
 
Väcker liv i den här gamla tråden pga ska beställa Muck Boots nu tror jag!
Är de så fantastiska som det sägs?

Någon som har tips på bra handskar?
Vet att vår gemensamma vän är väldigt nöjd med sina fejk-muck boots från granngården. Har du kollat på dem?
 
Jag kan inte använda muckboots, passar inte mig alls :p
Är det ner till någon minusgrad kör jag mina LaChameau, inte de med tjockast vinterfoder utan de med mittemellan som jag går i hela året, och är det kallare än så (och framförallt torrt) så går jag i ett par läderkängor från Genzo.

Så länge man är i rörelse tycker jag att det mesta funkar på fötterna, så länge man är torr och har plats för ett par tjocka strumpor.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 652
Senast: ako
·
Hästvård Jag behöver hjälp! Jag har en 1-åring SWB som i början av juli gjorde illa sig i hagen. Veterinär kom ut och konstaterade att det...
2
Svar
28
· Visningar
3 818
Senast: Fiorano
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 468
Senast: Badger
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp