Kläder om man vill se smalare ut?

Gör dom så brösten ser mindre ut då? För som jag har sett så verkar det mest bara att ha smalare midja och som mera tim glas form.
Jag har inte provat något sådant linne tyvärr, bara tros-varianten.
Använder en minimizer-BH när det behövs för blusar som glipar utan.
 
Prova olika typer av ringning på tröjan också. Och material, tjockare material på topp/ tröja ger ett bylsigt intryck (iaf på mig).

Jag upplever att min byst ser mycket mindre ut i v-ringat än i rund halsringning tex.
Men det beror också på kombination med bh.
Sportbh som ger platt uni- bröst fungerar inte utan då behövs tex en bra tshirt-bh som delar bysten i två.
 
Prova olika typer av ringning på tröjan också. Och material, tjockare material på topp/ tröja ger ett bylsigt intryck (iaf på mig).

Jag upplever att min byst ser mycket mindre ut i v-ringat än i rund halsringning tex.
Men det beror också på kombination med bh.
Sportbh som ger platt uni- bröst fungerar inte utan då behövs tex en bra tshirt-bh som delar bysten i två.
Okej tack för tipset! Jag vill inte ha förmycket ur rigning för jag vill inte att man ska se förmycket liksom. Men kanske kan testa lite o lika iallafall!
 
Okej tack för svaret! Jag tycker att jag bara ser mera tjock ut i såna kläder oftast men det är säkert o lika hur man är i kroppen och vad det är för kläder och så.
Jag använder inte oversize kläder utan vanliga med lite figursydd former
För att jag har insett att jag ser mycket större ut i bylsiga kläder.
Men brösten får du nog använda en binder eller minimizer för
 
Jag använder inte oversize kläder utan vanliga med lite figursydd former
För att jag har insett att jag ser mycket större ut i bylsiga kläder.
Men brösten får du nog använda en binder eller minimizer för
Okej ja somsagt så det är säkert o lika hur man är i kroppen vad man ser tjockare eller smalare ut i för kläder och så!
Jag har kollat men det verkar inte finnas nån mini mizer i min storlek. Och binder fattar jag inte riktigt hur det funkar och vet inte om det skulle vara konstigt Ifall jag hade det. Men ska iallafall testa att ha sport bh som flera har tipsat om ifall det gör så dom ser mindre ut.
 
Okej ja somsagt så det är säkert o lika hur man är i kroppen vad man ser tjockare eller smalare ut i för kläder och så!
Jag har kollat men det verkar inte finnas nån mini mizer i min storlek. Och binder fattar jag inte riktigt hur det funkar och vet inte om det skulle vara konstigt Ifall jag hade det. Men ska iallafall testa att ha sport bh som flera har tipsat om ifall det gör så dom ser mindre ut.
Binder är som ett linne som trycker ner brösten och gör dem mindre.
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 771
Senast: TinyWiny
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 156
Senast: LiviaFilippa
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 843
Senast: LiviaFilippa
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
668

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp