Kläder som inte passar

Vad är fel med Sellpy? Har köpt ganska mycket av dem och i 8 fall av 10 har jag varit nöjd med köpet.

Men annars håller jag med om att Tradera är bra att köpa second hand på.
Förstår inte storheten när det var extremt mycket negativa omdömen redan i början vilket inte har blivit bättre direkt med många som lämnar in kläder i bra skick inkl lappar som de diskvalificerar, beskrivningar som inte stämmer (man kan se defekterna), helkonstig prissättning typ 3x nypris på en HM-tröja, saker som är i helt fel kategorier, obegripliga objekt där inte ens beskrivningen ger någon ledtråd till vad det är etc... En väldigt hetsig arbetssituation tydligen som förklarar mycket av det där tydligen men ja, inget som jag vill stödja om det går att undvika. Finns nog bra plagg men prismässigt håller de sig oftast mycket dyrare än att välja privata säljare.
 
Förstår inte storheten när det var extremt mycket negativa omdömen redan i början vilket inte har blivit bättre direkt med många som lämnar in kläder i bra skick inkl lappar som de diskvalificerar, beskrivningar som inte stämmer (man kan se defekterna), helkonstig prissättning typ 3x nypris på en HM-tröja, saker som är i helt fel kategorier, obegripliga objekt där inte ens beskrivningen ger någon ledtråd till vad det är etc... En väldigt hetsig arbetssituation tydligen som förklarar mycket av det där tydligen men ja, inget som jag vill stödja om det går att undvika. Finns nog bra plagg men prismässigt håller de sig oftast mycket dyrare än att välja privata säljare.
Skriver under på allt det där. Har både sålt och köpt med Sellpy och inget av det var något vidare alls. De som lägger upp annonser har ingen koll på vad det är de säljer, och skiter i om bilderna blir bra eller inte. När en köper kan en inte förvänta sig att få alls vad en tänkt. Jag köpte en vanlig vit t-shirt på herr tänkte jag, och fick en vit klänning i genomskinligt linnetyg. Bara som ett exempel.
 
Skriver under på allt det där. Har både sålt och köpt med Sellpy och inget av det var något vidare alls. De som lägger upp annonser har ingen koll på vad det är de säljer, och skiter i om bilderna blir bra eller inte. När en köper kan en inte förvänta sig att få alls vad en tänkt. Jag köpte en vanlig vit t-shirt på herr tänkte jag, och fick en vit klänning i genomskinligt linnetyg. Bara som ett exempel.
Jag har alltid fått hem rätt bra kläder för priset jag betalat men då kollar jag noga på bilderna innan. Men har ofta fått med en del ”skräp” jag inte beställt också. Bland annat ett par trashiga nätstrumpbyxor i storlek xxl och två par knoppar till gardinstänger :confused:
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 120
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Orkar inte gömma mig bakom ett anonymt nick... Hur säger man till sin sambo att hans klädstil suger utan att låta som en elak kärring...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
30 477
Senast: _Taggis_
·
Tjatter Apropå alla klädtrådar nu :D : Hade lite för mycket tid på tåget hem i eftermiddags och reflekterade; Vad har egentligen...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 796
Senast: TygerTyger
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 402
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp