Kläder till sambon

Vad som matchar är ju en spännande fråga. En del tycker man ska ha samma färger, jag tycker det handlar mer om att följa klädkod än partner om det är ett dylikt sammanhang, annars har jag på mig precis det jag känner för.
Jag hade nog fnissat lite för mig själv om jag valt helrosa och maken helrött iom att det skär sig så men jag hade nog bara sett det som roligt faktiskt.
 
Snyggt !
Bara nyfiken vart han köpt kläderna och skorna ? Om han nu köpte dom... :)

Ohh... i en butik med namnet "connor" här i Australien. Tror dom har hemsida och webhandel med men inte säker på frakt 'over seas'.
Deras storlekar är typiska? Min sambo är ca 168-170cm lång och väger 67-70kg och har storlek small.
 
Ohh... i en butik med namnet "connor" här i Australien. Tror dom har hemsida och webhandel med men inte säker på frakt 'over seas'.
Deras storlekar är typiska? Min sambo är ca 168-170cm lång och väger 67-70kg och har storlek small.
Aha, synd att det inte var lokalt. Hade glömt att du bodde i Australien :o. Blir problem att beställa från Australien om kläderna inte passar...
Jo, han hade väldigt lik kroppsbyggnad(har small/medium) som mig, endast lite kortare och det såg ut att passa bra på honom :):up:.
 
Aha, synd att det inte var lokalt. Hade glömt att du bodde i Australien :o. Blir problem att beställa från Australien om kläderna inte passar...
Jo, han hade väldigt lik kroppsbyggnad(har small/medium) som mig, endast lite kortare och det såg ut att passa bra på honom :):up:.

Ja det blir ju problem om det inte passar.

Har för mig att både byxor och kavaj dessutom syddes upp lite för att passa ypperligt i slutändan för min partner...

Men i övrigt gillar iafl jag (och sambo) ljusgått. Så oerhört lätt att matcha med olika skjortor :)
 
Ja det blir ju problem om det inte passar.

Har för mig att både byxor och kavaj dessutom syddes upp lite för att passa ypperligt i slutändan för min partner...

Men i övrigt gillar iafl jag (och sambo) ljusgått. Så oerhört lätt att matcha med olika skjortor :)

Ja, byxor och kavaj bör man nog helst prova i butik med nån kunnig för rätt passform kanske...

Jag gillar också ljusgrått i kläder och annat :love:.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 669
Senast: Ullmerkott
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 951
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 451
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp