Klädsel som studentbesökare

Sv: Klädsel som studentbesökare

Tack för ditt svar! Har ingen sån kjol, tyvärr och har ingen att låna av heller. Jag ska kolla efter en klänning i ett par affärer imorgon och se om jag hittar någon lämpligare =), annars får jag se hur jag gör, om jag tar den rosa ändå eller inte.

Kiwifrukt: Tack för ditt svar också! Vad jag vet blir det ingen kyrka iaf.

VLMF: Tack för länken!

Malan: Vad tråkigt att det inte blev den klänningen du tänkt, hoppas du kommer trivas i den andra!


//r
 
Sv: Klädsel som studentbesökare

Vet inte om någon är intresserad längre, men tänkte ändå knyta ihop tråden lite med att visa klänningen jag hittade igår. :) Den är fortfarande ganska kort, men jag känner att jag skulle inte trivas i långklänning och det känns som om denna säger mer "söt och somrig" istället för "party på krogen", som den andra säger lite.

Såhär ser den ut iaf:



(och håret ska som sagt färgas asap:p)


//r
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 120
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 949
Senast: Sasse
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 359
Senast: Hedinn
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 724
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp