Klänningar till speciella tillfällen

Dessa är ju lack så frågan är om de inte spricker. Hmm..

Ja, ska som sagt testa med en storlek större först. Tyckte de var en ganska små i storleken. Trist om jag inte skulle kunna behålla dem, men är de för smala och hårda så är det ju så.
Tycker inte lackskor brukar ge sig så mycket alls. Köpte en gång dödssnygga, dyra skor via nätet från USA. Tyvärr ngt, ngt för små. Slutade med att jag iaf fick köpa en 1 strl större och ha sulor i istället. Det gjorde så jäkla ont att gå i de där superstela sakerna trots att det var så lite för små.
Så köpa en strl större kan det nog vara värt om man vill kunna använda dem. :laugh:
 
Tänker att du kan lägga i en mjukare sula om dom är lite förstora i en större storlek och därmed bli mer bekväma!

Bra tips! Har tänkt på det också, dessa skor har ju absolut noll sula så det känns ju som att gå barfota i dem. På tå :grin: Så en mjuk sula skulle vara skönt hur som helst. Sen att tårna pressas ihop och kanterna skär in kanske man kan stå ut med :crazy:😅
 
Nu är ett par 40 beställda också, ska se hur de sitter. Ärligt talat funderar jag på att behålla dem hur som helst. Jag vill ha dem på alla bröllopsbilder och sen skulle jag kunna ställa dom som prydnadssak hemma :angel::D

Jag har en hylla i min walk-in-closet med några skyhöga klackar som jag mest troligt aldrig kommer använda igen :angel:

Vi är nog fler.. 🙋‍♀️ Har ställt något par som prydnad på hylla i ena sovrummet. :laugh:

Flickor, flickor. Jag slår er med 🐎- längder.

På kontoret, enbart som prydnader, har jag de vackraste, HELT oanvändbara skorna som aldrig någonsin kommer att komma ut.

Och då är jag, i en liten krets, känd för att kunna springa till bussen i ALLT 😬
 
Var inte sådana på Dragons den?

(PS i How to walk in high heels rekommenderas att gå och handla i skorna -för då kan man hänga på kundvagnen)
Gillar kundvagnen. Kan man ta med den på fest? Eller måste jag vänta tills jag kan komma undan med en rullator?

Dragons den vet jag inget om. Men jag var på bröllop för kanske fem år sedan och då fick vi sådana (eller liknande, kanske inte exakt samma märke😉)
 
Gillar kundvagnen. Kan man ta med den på fest? Eller måste jag vänta tills jag kan komma undan med en rullator?

Dragons den vet jag inget om. Men jag var på bröllop för kanske fem år sedan och då fick vi sådana (eller liknande, kanske inte exakt samma märke😉)
Det handlade om att gå in skorna genom att åka till stormarknader och handla på kvällen - men om man bär killer heels har man annat för sig än att handla på typ City gross på kvällen
 
Det handlade om att gå in skorna genom att åka till stormarknader och handla på kvällen - men om man bär killer heels har man annat för sig än att handla på typ City gross på kvällen

Vi skulle ha en fest och jag köpte ett par skor som jag blev helt kär i på en gång- men de såg inte sköna ut (jag är inte kompis med spetsiga tår). Hann inte gå in dem alls och var liite orolig. Men de är fantastiska! Jag hade dem till långklänning- nu har jag dem så fort jag har anledning (även till jeans). Ibland är det en perfect match direkt. 😊
 
098AF243-4D8C-4472-9AD2-DF2724169A23.jpeg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp