Klänningsjakt

Tack hörni! Den blivande bruden kom förbi för att hämta upp en grej idag och då passade jag på att ta på mig klänningen (den jag visade bild på här senast alltså) så hon fick se. Hon blev lite tårögd och tyckte den var "läskigt perfekt" för att använda hennes egna ord, så jag tror vi satsar på den här :D Jag är väldigt kär i framförallt axelpartiet och klänningen är väldigt bekväm på alla sätt (ja, utom att den är för lång för tillfället alltså), vilket känns som en bra början.
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska vara brudtärna på ett bröllop i september (om allt går enligt plan med Covid och grejer) och det börjar bli dags att fundera på...
2
Svar
20
· Visningar
1 929
Fritid Jag har ännu inte haft någon sommarsemester och känner mig nu som en urlakad disktrasa efter en tuff vår med Corona och allt vad det...
2
Svar
26
· Visningar
1 789
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hösten 2016 tog jag bort min förra hund pga höftproblem. Köpte ny hund i september 2017 och märkte ganska fort att hon va stel i...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 670
Senast: Cocos
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 760
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vi som har det lite knapert - Ät snart
  • Ulvlek

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp