Klätterställen

Guldponnyn

Trådstartare
Hej! Ni som har/haft häst i flyinge, vet ni några möjliga klätterställen med skrittavstånd från Granelundshallen? Alternativt bra övningar för att träna upp hästens mag/rumpmuskler?
Tack på förhand ☺️
 
Hej! Ni som har/haft häst i flyinge, vet ni några möjliga klätterställen med skrittavstånd från Granelundshallen? Alternativt bra övningar för att träna upp hästens mag/rumpmuskler?
Tack på förhand ☺

Det är helt hopplöst, jag lastar till Övedskloster och rider i deras lilla "park" med rid o promenadvägar vid Vombsjön. :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 418
Senast: sorbifolia
·
Foder & Strö Hej! Vi har bestämt att ge fodertillskott till vår häst som är lite väl upprymd ibland. Det står mellan magnesium eller munkpeppar, men...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: MiniLi
·
Träning Hej! Jag ska kanske börja kolla på häst snart och tänkte kolla om någon har något bra tips på ridövningar man kan göra för att lära...
Svar
10
· Visningar
1 020
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej! Jag har två ponnysar som jag skulle vilja träna mer från marken med. Allt från frihetsdressyr till klickertäning så om ni har...
Svar
0
· Visningar
551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp