Klantig = ont

Myssan

Trådstartare
Buke när det är som bäst! Jag tar gärna emot era kommentarer på denna.

För en vecka sen var jag och åkte skidor, dock detta åk var på bräda och jag lyckades att krascha, ett handledsbrott och nyckelbensbrott sen innan har inte gjort mig smartare..:angel:
I alla fall, jag antar att jag tog emot mig delvis med bröstet och huvudet vilket resulterade i en fantastisk blåtira :cool:. Fortsatte dagen och till kvällen fick jag ont ovanför bröstet, gjorde ont när jag andades in och natten var skapligt sömnlös då jag inte kunde röra mig.
Dag 2 och sen 3 åkte jag skidor, kände väl av det men det hade blivit bättre och har inte tänkt på det mer än att jag har varit lite stel, som träningsvärk.
Men sen igår, 1 vecka efter kom det tillbaka, smärtan sitter delvis bak på ryggen, på sidan under armen och ovanför bröstet. Allt jag gör, gör ont, sova, hosta, sträcka upp armen, köra bil m.m.
Jag gissade i början på en sträckning men nu börjar jag fundera på en spricka, så vad tror ni?
Visst kan jag gå till hälsocentralen men eftersom man inte gör något åt det så känns det onödigt.. Jag är mest bara nyfiken på vad jag lyckades göra denna gång :banghead:
Brädan ska skrotas för övrigt... Jag har nog inte fler liv på den O_o :D
 
Klart det kan vara en spricka men det du beskriver kan även hända om man lyckats vrida till ryggen och kotorna. Gå till vc och hittas inget där så vidare till kiropraktorn.:up:
 
Jag tror inte på en spricka, då hade det gjort ont hela tiden. När jag fått fraktur i revbenen har det gjort nåt så inåt h*e ont från skadan och ett par veckor framåt.
 
Klart det kan vara en spricka men det du beskriver kan även hända om man lyckats vrida till ryggen och kotorna. Gå till vc och hittas inget där så vidare till kiropraktorn.:up:
Hmm.. Ja igår när jag skulle lägga mig på sidan så hugg det över ryggkotorna.. Knepigt värre!
Har förvisso andra ärenden att ta upp så kanske lika bra att gå iväg..när jag har tid.. O_o
 
Jag tror inte på en spricka, då hade det gjort ont hela tiden. När jag fått fraktur i revbenen har det gjort nåt så inåt h*e ont från skadan och ett par veckor framåt.
Nä så tänker jag också, benbrott vet jag liksom hur det känns och det gör sjukt ont.. Mer troligt att det är en sträckning!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
1 710
Senast: Eva S
·
Kropp & Själ Jag har börjat inse att jag inte riktigt kan hantera det här med Corona och allt som händer i världen just nu. Att jag inte är ensam som...
Svar
16
· Visningar
2 132
Senast: Hippocampus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter att ha varit extremt stilla under ett par månader, och med tanke på att jag kommer att köra en motionsplan under våren, så var jag...
Svar
0
· Visningar
643
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Erfarenheten här verkar ofta vara bättre än den på hälsocentralen kan jag känna så vill höra vad ni vet. Jag börjar ledsna på att ha ont...
Svar
12
· Visningar
9 008
Senast: Javan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp