Bukefalos 26 år!

klapperboots

G

Gloooria

klapperbootsen ni vet dom som man monterar ihop själv med en massa olika delar är helt och hållet värdelösa! :eek:
Jag och min kompis anna red ut i snö (typ fem cm) och efter ett tag när vi ridit en stund (vi red på en liten väg i skogen)kollade anna ner på hovarna på min häst och sa
-oj vad har hänt med dom där?????
Jag kollade ner och såg att bootsen stod RAKT ut :crazy: som blommor och hade tappat flera delar. Hennes boots såg lika dana ut. SÅ jag ger er ett råd!!!Köp inte såna!!!! :idea: (rid iaf inte ut i snö med dom :p)

Det finns fler anledningar att inte köpa dom.... typ låter förjävligt... är hur fult som helst och en del hästar blir rädda för dom...

G

Gloooria

just d urdåliga och fula!!!!Det va inte min häst som hade dom utan en häst jag sköter o d va inte ja som köpt dom...

Dessa boots är avsedda endast för anlagd bana, behöver man boots under fri ridning bör man välja något annat typ klockor i gummi tex.

G

Gloooria

okei,d visste ja inte :) men dome iaf extreemt fula och borde tåla lite mer!!!

Liknande trådar

Hästvård *långa funderingar* Jag har hamnat i funderingar när det gäller skor och barfota. Jag är varken i ena eller andra läget, personligen...
Svar
17
· Visningar
1 418
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 889
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
14 541
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
31
· Visningar
5 827

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Alkohol
  • Vad gör vi? Del CLVI
  • 13-åring med sugmärken

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundar i värmen