Klappjakten 2015

Rugge

Trådstartare
Hej Buke!

En tråd för oss som behöver inspiration till julklappar, eller kanske hjälp med att hitta något.

Jag behöver hjälp!!
Är på jakt efter julklapp, men hittar banemig inte.

Film: Hopalong Cassidy and the Sundance Kid.
Någon som är vass på att hitta får gärna hjälpa mig.
 
Åh, precis en sån tråd jag behöver! :D

Jag ska hitta något på O. Kostnad mellan ca 100-150 kr. Ska passa folk mellan ca 30-80 år. :D

Saker jag själv kommit på är oolongte, oliver och ost (typ att man plockar ihop nån bricka med ost och kex). Dock vore det ju skönt med nåt som inte måste förvaras i kylskåp. Hur länge överlever ost i rumstemperatur? :p
 
Åh, precis en sån tråd jag behöver! :D

Jag ska hitta något på O. Kostnad mellan ca 100-150 kr. Ska passa folk mellan ca 30-80 år. :D

Saker jag själv kommit på är oolongte, oliver och ost (typ att man plockar ihop nån bricka med ost och kex). Dock vore det ju skönt med nåt som inte måste förvaras i kylskåp. Hur länge överlever ost i rumstemperatur? :p
Orphie Drängar-skiva? Kanske inte passar den yngre generationen bara.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 898
Senast: Jeps
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 219
Senast: Enya
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 944
Senast: Barbabelle
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 232
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp