Klarar hon sig ute en hel natt?

Mirre

Trådstartare
Får inte in min katt, vete 17 var hon är någonstans.
Funderar på om hon klarar sig om jag nu inte får in henne?
Det är ju kallt på nätterna nu.
Hon brukar inte vara ute såhär länge, har varit ute sedan två:crazy:

Har varit ute stup i ett och ropat, lockat, skramlat med mat men utan minsta reslutat. :cry:
 
Sv: Klarar hon sig ute en hel natt?

Har ställt ut hennes bur nu med filtar, hennes dyna, mat och vatten.
Hoppas hon kan få lite trygghet och värme där i alla fall om jag inte får in henne
 
Sv: Klarar hon sig ute en hel natt?

Klart hon klarar sig! Min kompis katt rymde förra vintern. Från att aldrig varit ute klarade hon fjorton dagar ute mitt i vintern. Det är lugnt! Hoppas du får tag på henne snart men hon lär inte frysa ihjäl.
 
Sv: Klarar hon sig ute en hel natt?

Min ena katt är ute varenda natt. Fast jag tror att hon kanske sover i stallet eller ngt, för det är sällan hon är blöt ifall det regnat när hon kommer in på morgonen.

Försöker ibland att "tvångsa" henne inne, men hon är rätt ointresserad. Visst ligger hon och spinner en stund, men vips så måste hon ut igen
 
Sv: Klarar hon sig ute en hel natt?

katterna i stallet (6 st) är ute varje natt, de lider inte av det. Fast, dom har ju ett stall/loge att gå in ifall det blir för dåligt väder.
 
Sv: Klarar hon sig ute en hel natt?

Ja blev verkligen lättad när telefonen ringde igår och hon var hittad:bow:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 599
Senast: Caoimhe
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Viva
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 095
Senast: Skjøldur
·
Foder & Strö Funderar över om det finns nån forskning kring hur länge en häst behöver tugga för att känna sig nöjd/mätt? Jag vet att hästar inte ska...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 308
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp