Klarar ni 112-utmaningen?

Jag fick tiden 01:04:06 och ett fel. :o

Bra med sånt här test, tycker det är svårt att veta ibland vad som är 112 och vad som är 11414. Inte för att jag behövt ringa så många gånger men brukar fundera på t.ex. om nån rycker ens väska, är det ”pågående” då eller inte?
Så fort tjuven stuckit iväg är det väl inte akut längre. :confused:
 
Jag fick tiden 01:04:06 och ett fel. :o

Bra med sånt här test, tycker det är svårt att veta ibland vad som är 112 och vad som är 11414. Inte för att jag behövt ringa så många gånger men brukar fundera på t.ex. om nån rycker ens väska, är det ”pågående” då eller inte?
Så fort tjuven stuckit iväg är det väl inte akut längre. :confused:

Ja och nej... det kan ju vara så att fler har blivit utsatta och det finns en patrull i närheten. Dvs det ökar chansen att gripa gärningsmannen om man ringer 112.
 

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 678
Senast: Sel
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 905
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Har senaste tiden blivit uppringd av nummer från Belgien. Svarar inte utan trycker bort det hela tiden, vilket gör att de ringer igen...
Svar
13
· Visningar
7 019
Senast: Otherside
·
Samhälle En generell tråd om svensk skog och skogsbruk. Det går förstås diskutera allt möjligt men vi har en pågående biodiversitetskris i...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 327
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp