JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Klart med hästar till Skallerormen
(Falu Kuriren)
Den 17 juni återupplivas gamla tider i Gagnef.
Då kommer den så kallade Skallerormen åter att gå med transittrafik av båtpassagerare mellan flottbron vid kyrkan och Gagnefs Gråda.
http://www.falukuriren.se/artikel.asp?id=449458
Moderator
.
Dagbok Nej det skulle jag inte. Jag behöver någon vettig. Någon som inte är som jag.
Det har jag inte tänkt på. Att jag beter mig som en skit...
karamelldrottningen
1 minut sedan
Svar: 1 105
Visningar: 78 299
Dagbok
Vad gör vi? Del CCXXVI
Tjatter Intressant! Är de inte sura/syrliga som vanliga små kapris som man har i tartarsås?
Sel
7 minuter sedan
Svar: 1 362
Visningar: 31 226
Allmänt
Inredningstråden nr3
Hemmet Har du sett den svarta geggan dom målar på väggar o golv framför allt i duschen? Det är fuktspärren
dobbis
32 minuter sedan
Svar: 737
Visningar: 47 872
Allmänt
Kennel utan hemsida? pudel
Hundavel & Ras Du kan ju tex se på avelsdata, där ser du både vilka kennlar som brukar göra BPH och kan kolla in individer.
Wingates
Igår kl 22:53
Svar: 11
Visningar: 265
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Mina hundar har alla själva, utan träning, sagt till när de behöver gå ut från det att de har blivit rumsrenhena (från det att de har...
Acto
Igår kl 22:37
Svar: 1 697
Visningar: 130 334
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Gillar blästersanden på Jula. Riktiga växter
Ett gäng Corydoras och några ancistrus malar på botten. Kanske ett fåtal sandsnäckor
Jag...
Soffan74
Igår kl 17:31
Svar: 1 972
Visningar: 69 937
Djur
FÅRtråden
Lantbruksdjur Jag har läst där men tyckte inte att det var särskilt tydligt. Var kanske inte inne på precis den sidan men har letat runt.
Men tack...
Sryoqwe
Igår kl 16:31
Svar: 1 184
Visningar: 234 126
Djur
Träns - hur många har ni?
Utrustning Funderar över träns.
Rent krasst behövs ju egentligen bara ett (även om variation kan vara bra), men hur ser det ut i verkligheten...
Startad av DarkInNight
Torsdag kl 12:49
Svar: 30
Visningar: 730
Utrustning