Bukefalos 28 år!

F

fialisa

Hej,

Hur höga är hindren i banhoppningen i CNC* (f d MSV B) fälttävlan respektive 110 (f d MSV) och 100 (F d Lätt klass)? På vilken nivå ligger dressyrprogrammet i ovanstående klasser? Hur utläser man tävlingsresultaten? Jag har förstått att den första kolumnen är straffpoängen i dressyr men är banhoppningen den andra eller tredje (och sista) kolumnen?

Tacksam för svar!
 
banhoppningen i * är 115 och i 100 är den max 105. 110 klassen har man tagit bort i år
 

Liknande trådar

Dressyr Velade mellan Dressyr o Ridning men det är ju trots allt så att jag vill hitta en tävlingsmässigt bra engelsk dressyrridning så det fick...
Svar
18
· Visningar
3 072
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej alla! Min stora halvblodskille skadade sig på något konstigt sätt i hagen i april. Han var först tjock om hela benet. Några dagar...
Svar
13
· Visningar
3 827
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Hej! Jag, min mamma och lillasyster har en 22 årig (riktigt pigg) C-ponny som vi "delar på". Jag och min lillasyster tävlar regelbundet...
Svar
7
· Visningar
1 226
Senast: Bass3
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 485
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp