Klassisk presenttråd!

Fille

Trådstartare
Min sambo fyller år 7/6,27 år blir han så det är inget "speciellt"! Men till det vanliga dilemmat, vad ska man fixa? Hade tänkt fixa en tågtårta på skoj, han sa nyligen att han önskat sig det sen han var liten men att han aldrig fått nån! Den går ju på ca 500-1000kr men vad mera? Har inte superekonomi! Han gillar upplevelser men kan nog inte betala mera än 1000kr och vill ju gärna vara med! Det behöver inte vara en upplevelse heller utan kan vara en grej, men vad? Han är volvonörd, både vad gäller bilar men även traktor till viss del, jobbar som elektriker, gillar att cykla/springa när han har tid!

Hjäääälp!!:p
 
Sv: Klassisk presenttråd!

Hmm ja kanske, kan kolla lite men jag har inget tålamod när det gäller sånt småpyssel...
 
Sv: Klassisk presenttråd!

49kr biten.. Är nog svårt att göra ett lok med lite detaljer för en bit! :p
 
Sv: Klassisk presenttråd!

Gör en egen tårta till han som ser ut som ett tåg! Blir mycket billigare! :D Finns en massa spännande och roliga saker man kan köpa som dekoration. Finns bilder på google på enkla varianter som man kan göra. Annars gör man en vanlig tårta och sedan gör man ett litet tåg av marsipan på toppen.
 
Sv: Klassisk presenttråd!

Vet inte vad han kan gilla men några förslag på saker man kan ge bort:
Bjud han på bio, han får välja film.
Bjud han på middag.
Finns kanske någon teater eller uppträde ni kan gå på som inte kostar allt för mycket?
Bjud med han på något som han aldrig testat på förut, kanske inte du heller. Då får ni båda en ny upplevelse. :D
Cykla till något fint ställe och ha en picknick om det är fint väder?
 
Senast ändrad:
Sv: Klassisk presenttråd!

Haha är värdelös på att pyssla så egen tågtårta är tyvärr uteslutet;)

Men det andra var bra tips, funderar på att göra en liten låda i med gott och blandat i, tex bio och nåt mer kanske!
 
Sv: Klassisk presenttråd!

KL