Bukefalos 26 år!

Klaus Ferdinand Hempling

B

**BORTTAGEN**

:bump:Är en tjej som hållt på med NH under många år och är mycket intresserad av Klaus Ferdinand Hempfling's lära. Har sökt på många sätt att finna någon som håller clinics men det verkar hopplöst. Själv har Hempfling bara clinics på sin egna skola i Danmark och även i hans hemland Tyskland. Om det skulle vara någon som vet något hör gärna av er.
Hanna.
luzzecat@yahoo.com

B

**BORTTAGEN**

Hej. Om du får tag i mer info om honom, eller hemsida osv. Meddela gärna mig... Jag är oxå väldigt intresserad.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Jag fyllde år i veckan. Jag tycker inte sånt är viktigt alls och har aldrig varit road av nåt firande. Men inte en enda vän hörde av...
Svar
15
· Visningar
2 401
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
2 495
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Snart har jag varit anställd på mitt nuvarande jobb i fem månader. Fem månader, och jag har ännu inte hittat min roll, min mening eller...
Svar
3
· Visningar
768
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
4 555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Uppdateringstråd 26

Hästrelaterat

• Fölvakargänget