Klickar på annonser istället

Lumos_Nox

Trådstartare
Nu på morgonen tjorvar Bukeeä för mig. Android, Chrome.

Länkarna i rullgardinerna/ämnesfälten går inte att klicka på om de landar över en annons. Man skickas direkt till annonssida. Måste skrolla på Buken så länken jag vill klicka på hovrar över en annons fri yta.
 
Nu på morgonen tjorvar Bukeeä för mig. Android, Chrome.

Länkarna i rullgardinerna/ämnesfälten går inte att klicka på om de landar över en annons. Man skickas direkt till annonssida. Måste skrolla på Buken så länken jag vill klicka på hovrar över en annons fri yta.
Nu fungerar det igen!
 

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
3 886
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Satt och slösurfade på en "lediga jobb"-portal tidigare ikväll och hittade en högintressant annons, som jag dock inte vet hur jag ska gå...
Svar
16
· Visningar
1 257
Hemmet Förutom storkok, vad är era bästa hacks för en smidig/billig/tidssmart vardag? Bästa städhacks kanske? Har börjat intressera mig för att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 996
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Såg en annons här på buke från något som hett urinkollen(punkt)se, och eftersom det låg i annonser hoppas jag det är okej med den här...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 599
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp