Londons

Trådstartare
Ska skaffa klicker, vilken rekommenderar ni, eller avråder från? Har tidigare haft en med en liten plåtbit som klickade och den tyckte jag inte alls om.
 
Jag har alla möjliga, när jag använder plåt så sätter jag en häftmassaklump så blir den dovare. Om man klickar ute i blåst så är det oftast bara den som hörs.
Annat gillar jag fingervarianten, men plasten går alltid sönder så det gäller att tejpa om den innan.
 
Den här har varit min go-to-klicker i hundra år. Skön i handen och klicket är "mjukt" så att det inte skräms. Tycker annars att de där lite fyrkantiga standard-klickersarna kan ha ganska skarpa och höga klick.

klicker-starmark-e5.jpg
 
Jag har anvant en kulspets penna jag tog ur patronen ur. Hunden klarade inte av nagon riktig klicker, men pennan fungerade och sedan kunde jag byta till en mjukare klicker.
 
Jag har en armbands och en finger, ovala med rund knapp. Tycker båda funkar bra, använder oftast den med armband. Köpt på djuraffär.
 

Liknande trådar

Hundträning Herr hund visar med all önskvärd tydlighet att det är dags att träna lite med klickern. Men jag kommer bara på trick han redan kan...
Svar
14
· Visningar
868
Senast: farin
·
IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
337
Senast: Magnum
·
Mat Imorgon är det våffeldagen. Hur många kommer grädda våfflor? Jag är lite sugen, men vill inte äta mer än en eller högst två, helst med...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 476
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
496
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp