Klinikbesiktning

M

mai

Vet nån här hur mycket det kostar, vad dom gör och vad som skiljer den från vanlig besiktning.:confused:

Moderatorer: Om den ligger fel kan ni flytta den?:)
 
Sv: Klinikbesiktning

Priset skiljer MYCKET mellan kliniker, det bästa är att ringa den du avser att besiktiga hos.

På en klinik finns betydligt bättre faciliteter för en besiktning. En gårdsbesiktning där man springer på mer eller mindre doserad asfaltväg eller rentav grusplan/-väg ger jag inte många kronor för i tillförlitlighet. Dåligt ljus i stallet när man ska kolla ögonen etc.

Nä, tacka vet jag en klinik där det finns tillgång till allt som behövs vid en besiktning. Väl vart sitt pris (det är ju oftast dyrare än att ta veterinären till gården)
 
Sv: Klinikbesiktning

Hos mig gick en klinikbesiktning på ungefär 1500:- har jag för mig.

I övrigt håller jag med Lovisaleonora_, en klinikbesiktning är är väl värd de extra pengar jämfört med en gårdsebsiktning.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Ska köpa en häst som finns i närheten av Lund / Landskrona. Jag är inte ifrån dom trakterna och ska då hitta nån bra vetrinär /...
Svar
8
· Visningar
683
Senast: Spyro192
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 194
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 377
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp