Klinikchefen om det kritiska läget: ”Stanna hemma”

Ja, fast jag fungerar inte så. Och jag är inte hysterisk.
Känner inte dej personligen så ta det inte personligt, ja just nu är jag extra vaksam om var infon kommer ifrån när det kommer till detta.

Ett tips i all välmening, lägg ut källan med en gång så slipper någon fråga efter källa om du tar det så personligt.
 
Känner inte dej personligen så ta det inte personligt, ja just nu är jag extra vaksam om var infon kommer ifrån när det kommer till detta.

Ett tips i all välmening, lägg ut källan med en gång så slipper någon fråga efter källa om du tar det så personligt.

Jag tar det faktiskt inte särskilt personligt, även om jag inser att det nog verkade så. Jag är bara less på att dessa smittor förringas och att folk anklagas för att vara hysteriska hit och dit. Lever själv väldigt nära det värst drabbade stället så det är klart att jag, med många andra, är oroliga. Med all rätt.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, skriver denna tråden i hopp om att få andras tankar kring min situation, kanske finns det någon som varit eller är i samma sits...
2
Svar
32
· Visningar
6 123
Senast: canine
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 566
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag brukar veta vad jag vill och har rent av rätt bestämda åsikter på många områden. Men när det kommer till större beslut är det...
Svar
0
· Visningar
576
Senast: Magiana
·
Katthälsa Hej! Jag har ett bekymmer jag försökt få bukt med länge men har inte hittat nån bra lösning än, och det är dålig lukt av kattlådorna...
Svar
7
· Visningar
2 109
Senast: Holly92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Vackraste hundrasen
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp